بدیهی است که فروش غذای شبانه فقط فروش آن نیست و ارسال به تمامی نقاط تهران در اسرع وقت مساله بسیار مهمی است که اکثرا نادیده گرفته میگردد.

تصور کنید که شما یک هدفون یا اسپیکر یا یک کالای الکترونیک از یک فروشگاه اینترنتی مثلا دیجی کالا خریداری میکنید، این اصل که این کالا حتما امروز به دستتان برسد یا فردا یا هفته دیگر، در کیفیت کالایی که به دستتان میرسد تاثیری نمیگذارد. حال تصور کنید شما غذایی را از یک وبسایت دلالی فروش غذا مانند اسنپ فود سفارش میدهید. اینکه غذا تا 30 دقیقه دیگر دستتان برسد یا 1 ساعت دیگر یا 3 ساعت دیگر نیز بسیار با هم تفاوت دارد، چه برسد به اینکه غذا فردا به دستتان برسد! بنابراین لوجستیک وبسایت معتبری مانند دیجی کالا از لوجستیک سایت های فروش غذا مانند روزفود، اسنپ فود و شب فود بسیار آسان تر است.

در نظر داشته باشید که به همین دلیل تمامی وبسایت های فروش آنلاین غذا معمولا مبلغ غذا را قبل از ارسال از مشتری دریافت میکنند و کم هستند وبسایت هایی مانند شب فود که برای مشتریها امکان پرداخت در محل با کارت خوان را فراهم میکنند.

در ضمن طبیعی است که خدمات شبانه بسیار گران قیمت تر از خدمات روزانه است. هزینه بالای تامین پرسنلی که در شب کار میکنند، هزینه بالای پرسنل لوجستیک ارسال غذا، هزینه بالای تامین تجهیزات گرمخانه و هات باکس های حرفه ای داخل خودروها برای ارسال های مسیرهای دور، هزینه های تامین امنیت پرسنل مجموعه  در شب ، هزینه های تامین برق اضطراری، هزینه تامین مواد غذایی اضطراری در صورت نیاز، هزینه های مصرفی برای کم صدا کردن تجهیزات و سانتریفیوژ برای عدم آزار مشاعات شعبه ها در ساعات شب و هزینه های دیگر باعث میگردد که قیمت تمام شده غذاها و خدمات غذایی در شب بسیار بالا باشد، لذا معمولا میبایست انتظار قیمت 30 الی 40 درصد بیشتر برای خدمات شب را داشته باشیم.